Ogłoszenie

Wolne miejsca w poszczególnych klanach
Konoha
Suna
Kiri
Kumo
Inuzuka: 10/10
Nara: 10/10
Hyuuga: 3/3
Uchiha: 3/3
Yamanaka: 10/10
Aburame: 10/10
Senju: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Ayatsuri: 10/10
Seichuu: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Shiro: 5/5
Kaguya: 5/5
Rensai: 10/10
Oboro: 10/10
Idochi: 10/10
Sabataya: 5/5
Bezklanowce: 10/10
Ruudoi: 10/10
Bezklonowce: 10/10

#1 2010-11-06 21:14:30

Wade

http://www.shinnobi-rpg.pun.pl/_fora/shinnobi-rpg/gallery/3_1285773545.jpg

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 188
Punktów :   

Ninjutsu

Ninjutsu określenie większości technik wykorzystujących czakrę. Efekty ninjutsu są rzeczywiste. Oprócz czakry do wykonywania owych technik wykorzystuje się pieczęcie formowane za pomocą dłoni (każda pieczęć symbolizuje jeden znak z ziemskich gałęzi w chińskim systemie pomiaru czasu).
Ninjutsu dzielą się na inne rodzaje jutsu:

-Juinjutsu - sztuka pieczętowania, dzięki której ich użytkownik przejmuje kontrolę nad celem.
-Fūinjutsu- sztuka pieczętowania, służąca do zamykania przedmiotów w zwojach. Bardziej zaawansowane techniki pieczętujące zaliczają się do kinjutsu.

Oto spis pozostałych ninjutsu:

Henge no Jutsu
Ranga: D
Jutsu umożliwiająca zmianę w inną osobę, lub przedmiot. Jest to dobra technika do maskowania się.
koszt 100


Kai
Ranga: D
Jest to proste jutsu umożliwiająca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie można jej zastosować, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiających.
koszt 100


Sougishiki
Ranga B
Zaawansowana techniki wyzwalająca z pod iluzji rangi E, D, C, B, A o ile iluzja nie jest z rodzaju unieruchamiających lub jutsu nie ma zastrzeżenia że da się przełamać tylko Sanbutsu.
koszt: 300

Utusougishiki
Ranga S
Najlepsza ochrona przed iluzjami. Technika polega na zatrzymaniu funkcji życiowych naszego organizmu i przepływu czakry na kilka chwil. Wadą tej techniki jest to że wykonuje się ją niezwykle długo i wymaga doskonałej koncentracji, a wykonujący jest bezbronny na czas wykonywania i trwania techniki. Jednak technika oswobadza z pod każdego genjutsu o ile to nie jest go jutsu które zamyka nas w we własnym świecie oponenta.
koszt: 500


Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianę z pobliskim przedmiotem celem uniknięcia ataku. Mimo iż w Anime zazwyczaj jest to pniak można się także podmienić z inną osobą (jeśli tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzęciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100




Nawanuke no Jutsu
Ranga: D
Technika polega na oswobodzeniu się ze zwykłego sznura. Bardziej zaawansowany przedmiot do więzienia danej osoby powinien uniemożliwić wykonanie tej techniki.
Koszt: 50



Ayatsuito no Jutsu
Ranga : D
Technika stosowana przez wielu shinobi. Dzięki "wrzuceniu chakry w drut" jesteśmy w stanie lekko kontrolować jego ruchy, przez co możemy w ten sposób unieruchomić przeciwnika, czy złapać go w pułapkę. Dzięki temu także linka staje się o wiele ostrzejsza, przez co może nawet przeciąć drzewo. Złapany ninja nie ma prawie żadnych możliwości poruszania się. Bardzo dobra technika w połączeniu z sharinganem.
Koszt: 100 PCH


Bikou Ninjutsu
Ranga : D
Jest to technika polegająca i stosowana do śledzenia przeciwnika. Dzięki temu jutsu możemy wytworzyć różne przedmioty, czy obiekty dzięki którym jesteśmy w stanie ukryć się w otoczeniu. Z ta techniką wróg nie jesteś w stanie wyczuć naszej obecności, przynajmniej nie tak łatwo. Tylko doświadczeni ninja umieją zobaczyć te lekkie różnice w otoczeniu, jednak muszą to bardzo ładnie opisać. Bardzo dobra do szpiegowania.
Koszt : 100 PCH


Fuubaku Houjin
Ranga : D
Technika pozwalająca na kontrolowanie notek wybuchowych, poprzez włożenie w nie chakry. Poruszają się one jak przy lewitacji, całkowicie sterowane przez użytkownika jutsu. Można dzięki temu przylepić taką karteczkę np. do drzewa i poczekać na odpowiedni moment, aż w końcu zdetonować ładunek. Z wybuchem można poczekać ile się chce. Aktywowanie eksplozji jest wykonane przy pomocy pieczęci uwolnienia(tak jak przy kai, można nawet jedną ręką wykonywać to).
Koszt : 100 PCH za notkę


Gyorai Shin
Ranga : D
Technika polega najpierw na wyciągnięciu gwoździ ze swojej kieszeni/pojemnika ,a następnie wyrzuceniu ich w powietrze. Następnie przedmioty lecą szybko pionowo w dół i wbijają się w ziemię, po czym, pp złożeniu pieczęci Ryu ,powoli się w nią zagłębiają. Dalej można w każdej chwili spowodować, że ostre obiekty wystrzelą w górę, raniąc przeciwnika który nadejdzie na to miejsce. Zazwyczaj stosuje się to jutsu przed walką, by potem móc zaskoczyć wroga. Oponent otrzymuje wiele ran ciętych i gwoździe mogą się powbijać w skórę.
Koszt : 100 PCH
Wymagane: Gwoździe w ekwipunku


Hikarakuyou
Ranga : D
Technika używana w Kraju Kwiatów. Polega ona najpierw na uniesieniu znajdujących się wokół użytkownika, kwiatów, a następnie poprzez użyciu chakry i pieczęci, zamienieniu ich w bardzo ostre shurikeny. Końcowym etapem jest wystrzelenie roślinnych broni w kierunku przeciwnika. Wyglądają one jak kwiatki ,ale tak naprawdę są tak ostre jak normalne gwiazdki. Minusem tej techniki jest to, że wymaga ona znajdowanie się na polu lub jakiejś łące, by mieć z czego zrobić dany oręż miotany.
Koszt : 20 PCH za każdy kwiatek zamieniony w shurikena


Hyakkasaihou
Ranga : D
Technika polegająca najpierw na uniesieniu odpowiedniej ilości roślin wysoko w powietrze. Po czym po machnięciu ręką obiekty zaczynają spadać w dane miejsce. są to jakby malutkie bombki. Jednak siła eksplozji jednej z nich jest dość spora. Duża ilość takich pocisków może wyrządzić bardzo poważne szkody i obrażenia oponentowi.
Koszt : 100 PCH za jeden kwiatek

Doku Kiri
Ranga: D
Technika polegająca na wypuszczeniu z ust sporych ilości trującego gazu. Gaz może skutecznie powstrzymać przeciwnika choć silny wiatr czyni ją nieskuteczną.
Koszt: 100



Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
Użytkownik rzuca w stronę przeciwnika Shuriken ,którego cieniem jest drugi taki sam. Przeciwnik nie jest w stanie go zauważyć. Po uniknięciu pierwszego pojawia się następny, który zazwyczaj zadaje rany.
Koszt: 150



Ranpu okeru Manako
Ranga: D
technika pozwala na widzenie w ciemnościach, jednak oczy ninja świecą się jasno dzięki czemu łatwo go dostrzec
Koszt: 40


Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Jest to technika, polegająca na warunkowym, bardzo szybkim poruszaniu się. Przeciwnik często nie jest w stanie, za nami nadążyć. Nie może zostać wykonana, w celu przedarciu się przez ścianę. Podczas ruchu, ciało znajduję się pewnym bezwładzie (czyli skomplikowane akrobacje czy uniki w trakcie lotu, są wykluczone). Istnieje możliwość, przedłużenia ruchu, odbijając się od innych elementów otoczenia, czy przeciwnika (wymaga to jednak dodatkowego kosztu). Taki ruch wykonywany jest z około 300 szybkości.
Koszt: 100 Pch


Fukumi Hari
Ranga: C
Technika tworząca w ustach igły z chakry, które następnie można wystrzelić w kierunku przeciwnika
koszt 150



Hitei Mushou
Ranga : C
Technika polegająca najpierw na złożeniu odpowiedniej pieczęci, a potem wypuszczeniu malutkich igieł ze swoich ust. Te ostrza zmieniają siew czasie lotu w gwoździe , następnie unoszą się w powietrzu. W tym momencie użytkownik może je dowolnie kontrolować, może napuścić atak tymi przedmiocikami na swojego przeciwnika i powodować, że będą one go goniły, dopóki nie trafią celu.
Koszt : 150 PCH

Gakure no jutsu
Ranga: C
Technika pozwalająca na przybranie kolorów otoczenia co skutecznie maskuje użytkownika.
koszt 150


Muon Satsujin Jutsu
Ranga: C
Użytkownik po wykonaniu pieczęci do tej techniki, staje się niesłyszalny, dzięki czemu łatwo może zaatakować wroga np. we mgle czy w chmurze dymu.
Koszt: 100

Ich Soushouryu
Ranga: C
Wyskakujemy ze zwojem w powietrze. Po odpieczętowaniu wyrzucamy około stu broni różnego typu ze zwoju. Broń jest gotowa od razu do wyrzucenia w przeciwnika lub przeciwników.
Ranga: C
Koszt: 150


Kinmuku Yaiba
Ranga: C
Pozwala wykonać jeden bardzo silny cios bronią . Niestety po użyci danego ataku broń się rozpryskuje . Widać , że ktoś go używa gdyż broń zaczyna świeci się na złoto. Jeżeli atak trafi duże szanse ,że przełamie nawet mocną obronę.
Koszt: 150


Kuchiyose: Kunai/Shuriken
Ranga: C
Technika pozwala przyzwać Shurikeny i kunaie na pole bitwy.
Koszt: 150


Sousai no Ne
Ranga: C
Usprawniona technika Kai, polegająca na połączeniu chakry z grą na instrumencie ustnym. Uwalnia ona KAŻDEGO z wpływu iluzji umysłowych. Minusem techniki jest przebicie GenJutsu do rangi max. C, czasem B, oraz to, że sam użytkownik nie może być poddany iluzji.
Wymagania: Instrument ustny
Koszt: 150 za jedną uwolnioną osobę.


Mizutensou no Jutsu
Ranga: C
Za pomocą tej techniki jesteśmy w stanie ukryć się w wodze np ( w kałuży , małym jeziorku czy wielkim jeziorze)
Koszt: 200 (tylko z chakra suiton)



Otodekata Hiroimono no Jutsu
Ranga: C
Użytkownik poszerza zasięg swojego słuchu, przez co usłyszeć może wszystko
Koszt: 300


Tanukineiri no Jutsu
Ranga: C
Technika polega na wymuszeniu snu na użytkowniku.
Koszt: 150



Tenpi Fu-Pu no Jutsu
Ranga: C
Ninja tworzy wokół siebie obręcz energii która może dowolnie kontrolować i odbijać ataki taijutsu
Koszt: 150


Sanzengarasu no Jutsu
Ranga: C
Jest to podobna technika do iluzji wytworzonych przez znanego Itachiego Sasuke. Polega ona na przyzwaniu okolicznego ptactwa(wron, kruków przede wszystkim) i nasłaniu ich na przeciwnika. Można się ich pozbyć zabijając, bądź odciągając uwagę jedzeniem.
Koszt: 200


Utsusemi no Jutsu
Ranga: C
Technika polegająca na rozniesieniu swojego głosu na wszystkie strony. Przeciwnik nie wie gdzie się znajdujemy co ułatwia na atak i ucieczkę.
Koszt: 150


Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
Ranga : B
Jest to technika stosowana przez legendarnego Sannina Jirayę. Polega ona na wejściu w cień swojej ofiary. W ten sposób użytkownik może w pełni kontrolować ruchy(tylko one, żadnych jutsu ani ataków, samo poruszanie się) swojej przeciwnika. Dzięki czemu może infiltrować regiony jakiejś wioski ,do której np. nie ma wstępu. By użyć jakiejś techniki to shinobi używający to jutsu musi wyjść z cienia, co kończy się zerwaniem więzi z wrogiem, a on zostaje ponownie uwolniony. Jesteśmy jakby w jego umyśle i sterujemy jego ciałem i mową.
Koszt: 200 PCH


Gousuiwan no Jutsu(wymagany żywioł Suiton)
Ranga : B
Technika polegająca na umięśnieniu swojego ciała, a raczej jakiejś jego części np. całej ręki. Poprzez kontrolę wody znajdującej się w naszym organizmie, łączymy ją z naszą chakrą i powodujemy w danym miejscu jej przyrost, co skutkuje zwiększeniem masy. To natomiast zwiększa siłę w danej części ciała. Czyli możemy dzięki niej trzymać lub podnosić przedmioty o wiele cięższe niż zwykle. Ale działa ona tylko w aktywowanej kończynie, mianowicie używając jej na naszej prawej ręce w niej zyskujemy przyrost siły ,ale lewa jest tak słaba jak zwykle, nic nie zyskuje.
Koszt : 250 Pch za kończynę( wtedy + 20 do Siły)


Hyakkaryouran
Ranga : B
Kolejna technika wykorzystująca kwiaty do ataku. Najpierw trzeba zapędzić przeciwnika na pole pełne tych roślin. Następnie po wykonaniu odpowiedniej kombinacji, na oponenta zaczynają zmierzać ogniste pociski. Kwiaty z ziemi rzucają się na wroga. Ilość bombek jest duża, przez co tworzy się dość spora eksplozja. Ruchy tych pocisków są kontrolowane przez użytkownika tej techniki.
Koszt : 250 PCH

Hari Jizou
Ranga: B
Technika obronna. Po jej użyciu włosy rosną w szybkim tempie i oplatają ciało użytkownika stając się przy tym twarde i ostre. Pokazowa technika Jirayi
Koszt: 250


Hari Jigoku
Ranga: B
Druga część Hari Jizou, wymyślona przez Jirayie. Polega ona na zamianie ostrych i twardych włosów w igły, dzięki czemu można je wysłać gromadą w stronę przeciwnika.
Wymagania: Hari Jizou
Koszt: 200


World Barrier
Ranga: B
Technika polegająca na stworzeniu niewidocznej dla przeciwników bariery, która po przepuszczeniu wroga, informuje użytkownika nie tylko o położeniu oponenta, ale także o ilości osób, jeżeli atakuje on w grupie.
Koszt: 200

Hien
Ranga: B
Technika polegająca na przelaniu własnej chakry w broń przewodzącą ją. Za jej pomocą shinnobi może przedłużyć, wyostrzyć, lub pogrubić swój oręż. Była to atutowa technika Asumy
Koszt: 200(tylko z chakrą o charakterze Fuuton)


Kawara Shuriken
Ranga: B
Dzięki chakrze możemy kontrolować tor lotu przedmiotu lub porostu poruszać nim bez wymogu dotykania, nawet na odległość. Przydatne do wytrącania przeciwnikowi broni z rąk.
Koszt: 150 za przedmiot


Kuchiyose no Jutsu
Ranga: B
Technika przywołania istoty/summona
koszt:
- 1200Pch ( Boss)
- 700 Pch ( pod boss)
- 400 Pch ( mini summon)


Kujaku Myouhou no Boogyo
Ranga: B
Jutsu polega na wytworzeniu z chakry zbroi, która absorbuje ataki taijutsu, gujutsu i ninjutsu. Absorbuje tylko ataki słabsze i równe naszej randze.
Koszt: 100


Toomegane no Jutsu
Ranga: B
Technika teleskopu wykorzystywana przez Kage poszczególnych wiosek bądź liderów organizacji. Służy ona do podglądu otoczenia wioski/ siedziby, dzięki czemu ma się na wszystko oko.
Wymagania: Kage/ Lider wioski (Aktualnie)
Koszt: 200 za Wszechwidzącą Kulę


Jigyakkou no Jutsu
Ranga: B
Technika specjalna ANBU. Pozwala ona na wyciągnięcie z wybranego człowieka zapomnianych, bądź jakichkolwiek wspomnień.
Koszt: 200
TYLKO DLA ANBU!!

Shoushagan no Jutsu
Ranga: B
Pozwala na całkowitą zmianę wyglądu. Bardzo ciężko rozpoznać kamuflującą się osobę i bez znajomości jego Charakteru jest to praktycznie niemożliwe
Koszt: 200


Hiraishin No Jutsu
Ranga: A
Technika polegająca na poruszaniu się z niewyobrażalną prędkością (zostawiając za sobą jedynie smugi światła). Ruch odbywa się pomiędzy aktualnym miejscem pobytu Shinobi a miejscem zaznaczonym specjalną jednorazową pieczęcią (może ona zostać wykonana na ziemi, kawałku materiału, tkance żywej itd...). Mimo iż odległość jest nieograniczona, muszą zostać spełnione warunki, takie jak: Kontakt wzrokowy z miejscem pieczęci (to znaczy, że nie można wykonywać pojedynczych skoków przez cały świat gry) oraz czysty tor (co uniemożliwia przenikanie przez piętra, ściany czy pojedyncze obiekty- gdyż spotkanie się przy takiej prędkości z jakimkolwiek gęstym ciałem, byłoby śmiertelne). Unik, podczas jednorazowego ruchu, jest niemożliwy. Poruszając się przy pomocy tego jutsu, bez problemu wyprzedzamy dźwięk, więc jesteśmy niesłyszalni.
Koszt: 350 Pch/50 oznaczenie


Kage Bushin no Jutsu
Ranga: A
Technika, polegająca na stworzeniu ludzkiego klona, wykonanego z materiału o gęstości podobnej do ludzkiego ciała (więc masę również posiada identyczną). Pojawiają się wraz z podstawowym ekwipunkiem (bronią biała), która wykonana jest z prawidłowych materiałów (a nie z "masy klonowej"). Tak stworzone stworzenia, są bardzo wrażliwe na rany cięte i kłute, lecz wystarczająco odporne na rany obuchowe (zdolne do wytrzymania solidnego ciosu, lecz "puffną" po ukłuciu igłą). Warto wspomnieć również, że klony to bezmózgie stworzenia, które nie są zdolne do żadnych samodzielnych akcji, bez ingerencji użytkownika jutsu, stanowią nieruchomy cel. Im większa ilość klonów, tym trudniejsza jest kontrola nad nimi i nawet najprostsze akcję stają się skomplikowane. Przy pomocy tego jutsu, niemożliwe jest przywołanie więcej niż 10 klonów. Na koniec, należy wspomnieć iż bez pomocny specjalistycznego Doujutsu, nie można rozróżnić kopii od oryginału.
Koszt: 200 za klona


Kagura shingan
Ranga: A
potrafi rozpoznawać i wyczuwać czakrę innych co sprawia, że jest bardzo dobrym tropicielem. Można sprawić wybrana osoba będzie niewyczuwalna, czyli nie będzie się wyczuwało jej czakry
Koszt: 450


Shiki Seppun
Ranga: A
Coś dla fanów całowania. Za pośrednictwem tej właśnie czynności zdolni jesteśmy wysysać chakrę przeciwnika, uniemożliwiając mu wtedy ruch, a pobraną energię wykorzystać do własnych celów. Umiejętność po części nie działa na posiadaczy demonów; czują się bardzo osłabieni, nie są zdolni wykonywać technik, jednakże nie tracą przytomności.
Koszt: 250 za 1 pocałunek


Ni Soushouryu
Ranga technik: A
Technika podoba do Ich soushouryu. wykorzystujemy dwa zwoje. Liczba wyrzuconych broni jest znacznie większa.
Koszt: 200


Rashoumon
"Ostateczna obrona Orochimaru"
Ranga: A
Kiedy przeciwnik używa potężnego ataku, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią
Koszt: 450pch / można używać raz na 6h ( możliwość użycia 2 podczas jednej walki)



Senbon no Chanto
Ranga: A
Użytkownik po sklonowaniu się, wyrzuca w stronę przeciwnika iluzje samonaprowadzających się senbonów, które trafiają bezpośrednio w punkty witalne, bez względu w którą stronę zaczynał się ich lot. Po odbiciu czy zmianie kierunku w inny sposób automatycznie wracają na wcześniej wyznaczoną trasę.
Koszt: 400


Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Użytkownik rzuca w stronę ofiary jednego shurikena z którego tworzą się duże ilości kopii tej broni.Wtedy atak jest jeszcze silniejszy.
Koszt: 250



Sougu
Ranga: A
Użytkownik wyskakuje w górę i otwiera zwój. Za pomocą Chakry odpieczętowuje jego zawartość (kunaie shurikenu różne bronie". Po tym Użytkownik atakuje taką masą broni swojego wroga technika bardzo ciężka do uniknięcia.
Koszt: 250


You
Ranga: A
Użytkownik formuje chakre w skrzydła, dzięki którym może latać. ( + 10 szybkości ze skrzydłami). Skrzydła są wytrzymałe i potrafią przetrzymać wiele ataków.
Koszt: 300 + 50 per post


Bunshin Bakuha
Ranga: A
Technika wymyślona przez jednego z najsilniejszych shinobi. Polega ona na wytworzeniu swojego klona i w odpowiednim momencie zdetonowaniu go, dzięki czemu sobowtór służyć może jako dobrej jakości chodząca bomba.
Wymagania: Kage Bunshin No Jutsu
Koszt: 150 za wybuch 1 klona


Haaremu no Jutsu
Ranga: A
Jak sama nazwa wskazuje jest to technika tworząca klony płci przeciwnej w ilości haremu. Są one nagie, uwypuklające piękno fantazji przeciwnika, dzięki czemu doskonale nadają się jako przynęta, zajęcie przeciwnika. Jaki jest jednak najważniejszy plus tej techniki? Jeżeli użytkownik podczas walki skorzysta z niej, to szybkość przeciwnika spada o 50% na czas 1-2 tur z wiadomego powodu.
Koszt: 200, gdyż klony nie potrafią walczyć.


Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Ranga : S
Technika pozwalająca na przyzwanie jakiejś osoby w miejscu, gdzie zostanie użyta ta technika. Możemy np. w ten sposób przyzwać jakieś nasze ciała potrzebne do zakazanych technik ,czy wezwać wsparcie w walce. Jednak warunek jest taki, że dana osoba/ciało muszą przebywać ciągle w tym samym miejscu, nie mogą się poruszyć z tego tematu, gdzie został określony docelowy cel przyzwania.
Koszt: 1000 PCh
Wymagany: Zwój w ekwipunku


Kao Utsushi no Jutsu
Ranga : S
Jest to zakazana technika. Polega ona na zamienieniu się w daną osobę, która sobie wybierzemy. Jednak najpierw musimy przebywać w jej otoczeniu przez jakiś czas i ją trochę poznać. Następnie po złożeniu pieczęci zmieniamy siew idealną kopię danej osoby. Nasz głos, wygląd, a nawet zapach jest identyczny. Powracamy do swojej poprzedniej formy po tygodniu. Tak, przez ten cały czas jesteśmy danym shinobi. Nie zabieramy mu jutsu czy kekke genkai, tylko wygląd. Nie da się rozpoznać tak przemienionej osoby.
Koszt : 500 PCH



Ranji Shigumi no Jutsu
Ranga : S
Jest to ulepszona technika Jirayi, Hai Jizou. Polega również na zwiększeniu objętości swoich włosów, jednak stają się one jeszcze twardsze. Także ilość wytworzonego materiału jest bardzo duża. Użytkownik może ją dowolnie kontrolować, zarówno służy ta technika do obrony jak i do ataku. Jesteśmy w stanie wytworzyć także szpikulce, które są bardzo ostre i mogą nawet zabić, czy przebić naszego przeciwnika. wymagana znajomość techniki Hari Jizou.
Koszt : 400 PCH plus 150 za każdy post utrzymywania


Kumoshin no Jutsu
Ranga: S
Jedyna i typowa forma teleportacji. Pozwala przenieść Siebie (koniecznie) oraz bliskie osoby, w dowolnie wybrane, lecz bardzo dobrze znane miejsce (poznanie takiego miejsca, jest niemalże równoznaczne ze wcześniejszą wizytacją go). Wymaga całkowitej koncentracji i skupienia, nie krótszego niż 5 sekund, więc wykonanie go w trakcie walki wymaga wielkich umiejętności.
Koszt: 800


Rasengan
Ranga: S
Technika polegająca na rotacji Chakry. Każdy kto oglądał anime ją widział. Jest to potężne jutsu klasy S opanowane tylko przez 4 shinobi. Potrzeba do tego sporo chakry i dużych umiejętności
Koszt: 350




Sanjuu Rashoumon
Ranga: S
Technika polega na przyzwaniu 3 potężnych bram ( defensywna). które są praktycznie niepokonalną obroną. Gdy zwykły Rashoumon jest nazywany obroną ostateczną ta technika jest 3X silniejsza. Tylko najpotężniejsze ataki są w stanie przez nią przebić ( nie obejdzie się bez mocy wyższych np Bijuu czy jakiś potężny itemek)
Koszt: 550 / można użyć raz na 24h ( tylko 1 podczas walki )



Souja Sousai no Jutsu
Ranga: S
Samobójcza technika Orochimaru. Pozwala na odesłanie siebie i danej osoby do niebytu
koszt na probe wykonania techniki: 800 a później śmierć



Tajuu Kage Bushin no Jutsu
Ranga: S
Można nauczyć się od HyutaShiro
Ulepszenie techniki Kage Bunshin no Jutsu. Pozwala stworzyć więcej klonów, mniejszym kosztem. Minimalna ilość stworzonych klonów to 10. Stworzone klony, są identyczne jak te które powstają przy pomocy pierwotnej techniki. Uwaga, stworzenie zbyt dużej ilości klonów, może skutkować brakiem kontroli nad nimi.
Koszt: 1500 Pch




Raigou Senjusatsu
Ranga: S
Technika ta jest sprawdzianem moralności użytkownika. Dzięki silnej wierze w dobro, przyzywa na czas ataku obraz bóstwa, Amidy, który uderza dużymi pięściami w wroga. Oprócz dużego kosztu jest także jeden minus techniki-wymaga ona czystego serca.
Koszt: 450

Offline

 
Wymiana
Toplisty
Kontakt

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.infidels.pun.pl www.pedagogika-ewip.pun.pl www.tebzorysii.pun.pl www.cszone.pun.pl www.s7350.pun.pl