Ogłoszenie

Wolne miejsca w poszczególnych klanach
Konoha
Suna
Kiri
Kumo
Inuzuka: 10/10
Nara: 10/10
Hyuuga: 3/3
Uchiha: 3/3
Yamanaka: 10/10
Aburame: 10/10
Senju: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Ayatsuri: 10/10
Seichuu: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Shiro: 5/5
Kaguya: 5/5
Rensai: 10/10
Oboro: 10/10
Idochi: 10/10
Sabataya: 5/5
Bezklanowce: 10/10
Ruudoi: 10/10
Bezklonowce: 10/10

#1 2010-11-06 21:24:26

Wade

http://www.shinnobi-rpg.pun.pl/_fora/shinnobi-rpg/gallery/3_1285773545.jpg

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 188
Punktów :   

Ninjutsu żywiołowe cz.2

KONTYNUACJA CZĘŚCI PIERWSZEJ

Oto jutsu typu Katon:

Gamayudan

Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 150 PCh.
Użytkownik po zawiązaniu kilku pieczęci, koncentruje w płucach specjalny olej, powstający z odpowiednio zmieszanych substancji organizmu. W tej mieszance znajduje się także chakra używającego. Chakra ta posiada naturę Katon, lecz nie powoduje palenia się oleju przez zbyt małą jej ilość. Po tej operacji użytkownik wypluwa z płuc dużą porcję oleju. Taki olej jest bardzo śliski, dzięki czemu może spowodować ślizganie się przeciwników po podłodze. Głównym jego zastosowaniem jest wzmocnienie technik Katon do niewyobrażalnego w niektórych przypadkach poziomu. Olej ten jest bardzo łatwopalny, a na dodatek przesycony chakrą żywiołu Katon. Ogień, gdy tylko znajdzie się na tym oleju, zwiększa swoją objętość o trzy - cztery razy. W połączeniu z technikami ognia rangi A lub S jutsu to może niszczyć nawet spore części wiosek.


Goukakyuu no Jutsu

Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 200 PCh.
Prosta, lecz najsławniejsza chyba z technik Katon. Jedna z pierwszych, której uczą się młodzi członkowie klanu Uchiha. Polega na skoncentrowaniu chakry żywiołu Katon w płucach, a następnie wypluciu jej. Ogień, który wydostaje się z naszych ust, przybiera postać sporej kuli. Kulę można wykorzystać na dwa sposoby : zaatakować nią blisko stojącego przeciwnika i natychmiast zgasić, nie pozwalając na to, by poszła dalej, lub wysłać ją w kierunku dalej położonego wroga. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to duża i w przypadku trafienia wroga zyskuje on pokaźne poparzenia, które mogą nieźle poprzeszkadzać w dalszej walce.


Hikyuu no Jutsu

Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 150 PCh.
Inna wersja Goukakyuu no Jutsu. Praktykowana rzadziej od oryginału, lecz wcale od niego nie gorsza. Polega na wydmuchaniu z płuc niewielkiej ilości ognia, która mknie z dużą szybkością w stronę przeciwnika, przybierając kształt małej kuli, której uniknięcie jest strasznie trudne. Kula jest jednak dużo mniejsza od tej wytworzonej z pomocą Goukakyuu no Jutsu, potrafi tylko lekko poparzyć i oszołomić trafionego.


Jigoku Gouka Jutsu

Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 200 PCh.
Technika polegająca na wydobyciu z płuc chakry żywiołu Katon, która łączy się z powietrzem. Powietrze zaczyna robić się niezwykle gorące, piecze skórę przeciwników, powoduje, że pocą się i czują dyskomfort, lecz to nie wszystko... Po około sześciu sekundach temperatura powietrza zwiększa się o tyle, że w powietrzu wytwarza się spora ilość nieukształtowanego ognia, która z dość dużą szybkością uderza we wroga.


Kasumi Enbu no Jutsu

Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 200 PCh.
Technika polegająca na wypluciu z ust sporej ilości ognistych płomieni. Płomienie opadają na podłoże, tworząc niewielki pożar. Tutaj zaczyna się ich prawdziwa zaleta - możemy je kontrolować, zmieniać ich kształt, z ich pomocą atakować i się bronić, otaczać przeciwnika lub osłaniać swych sojuszników... Zastosowań jest mnóstwo.


Yougan Kushi

Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 200 PCh.
Technika polega na zmieszaniu chakry żywiołu Katon ze śliną. Z tej właśnie mieszanki powstaje ciekła magma, którą koncentrujemy w płucach. Musimy wypluć ją natychmiast, ponieważ parzy ona nasze gardło i usta - przy zwlekaniu choćby przez parę sekund można nieźle się poparzyć. Magma z dużą szybkością uderza we wroga i może spowodować naprawdę ciężkie poparzenia, po czym na dodatek zastygnąć, zamykając przeciwnika w twardym więzieniu. Jest bardzo niewiele sposobów na oswobodzenie się z takiej pułapki.


Endan

Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 200 PCh.
Prosta, lecz bardzo skuteczna technika Katonu polegająca na wypluciu nieukształtowanej porcji ognia. Ma ona dużą zaletę - wytwarza między ustami użytkownika a wyplutym ogniem silne ciśnienie, co nadaje płomieniom niezwykłą szybkość i siłę. Ogień błyskawicznie pochłania wszystko, co napotka. Zetknięcie się z nim grozi bardzo ciężkimi poparzeniami, w niektórych przypadkach nawet śmiercią.


Hai Seki Shou

Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 250 PCh.
Technika polega na zgromadzeniu w płucach ogromnych ilości pyłu. Pył ten przesycamy naszą własną chakrą natury Katon, następnie [cenzura] w kierunku wroga. Pył "łączy" się z powietrzem, przez co rozprzestrzenia się na sporym terenie. W dowolnym momencie możemy skorzystać z chakry, jaką włożyliśmy w owy pył, gwałtownie powiększając jej ilości i przez to powodując ogromną eksplozję. Wybuch ogarnia cały teren, na którym znajdował się pył. Niezwykle destrukcyjna technika.


Housenka no Jutsu

Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 250 PCh.
Technika niezwykle słynna wśród członków klanu Uchiha. Polega na skoncentrowaniu w płucach ognia, który wypluwamy w postaci... ognistych pocisków. Pociski są bardzo szybkie, ale w przypadku trafienia nie czynią zbytnio dużych szkód - tylko średnie poparzenia. W pociskach można ukryć np. Shurikeny Demonicznego Wiatru, co zwiększa zadane przez technikę obrażenia.


Katoki no Jutsu

Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 200 PCh.
Bardzo ciekawa technika polegająca na wytworzeniu pokrytego płomieniami miecza. Miecz nie parzy nas, za to robi to innym. Ataki z jego pomocą są niezwykle skuteczne, miecz jest bardzo ostry i potrafi przecinać nawet najtwardsze drzewa, no i oczywiście nawet najwytrzymalszych przeciwników. Niestety, nie nadaje się do blokowania ciosów. Jeśli spróbujemy walczyć z pomocą zwykłej broni przeciwko temu mieczowi, nasza broń ulegnie nagrzaniu, zaś po kilku turach stopieniu. Miecz jest bardzo podatny na wodę i silny wiatr.


Ryuuka no Jutsu

Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 200 PCh.
Technika polegająca na wypluciu dużej ilości ognia. Ogień formuje się w ogromny strumień, posiadający niezwykłą szybkość. Niestety, jeśli nie posiadamy drutów, nie możemy owym strumieniem kierować. Inaczej jest, kiedy przywiążemy do czegoś drutem przeciwnika, po czym drugi jego koniec weźmiemy w usta i dopiero wtedy wyplujemy ogień. Wówczas płomienie przebiegną po drucie, następnie zaś uderzą prosto we wroga. W większości przypadków technika kończy się śmiercią wroga.


Zukkoku

Ranga techniki: A.
Koszt chakry: 250 PCh.
Jedna z najpotężniejszych technik żywiołu Katon. Polega na wypluciu z ust niewyobrażalnych ilości lawy. Lawa formuje się w potężną, wysoką falę, niszczącą wszystko na swojej drodze. Lawa wręcz pochłania przeciwników i inne obiekty. Trafieni nie mają żadnych szans na przeżycie.


Dai Endan

Ranga techniki: A.
Koszt chakry: 250 PCh.
Kolejna z najbardziej elitarnych technik żywiołu Katon. Polega na skoncentrowaniu w organizmie ogromnych ilości ognia, po czym wyplucia go. Popędzane ciśnieniem płomienie mają niewiarygodną szybkość, wszystko, co napotka ta fala ognia, zostaje natychmiastowo spalone. Dotyczy to także przeciwników.


Gamayu Endan

Ranga techniki: A.
Koszt chakry: Tyle, ile technika ognia, z której pomocą podpalimy fajkę Gamabunty.
Technika wymaga posiadania zwoju żab i przyzwania Gamabunty, następnie wspiąć się na jego głowę. Gamabunta trzyma w ustach fajkę, którą musimy podpalić jakąś słabą techniką Katon. Fajka jest pełna substancji łatwopalnych, co powoduje prawie sześciokrotne zwielokrotnienie ognia, którym ją podpaliliśmy. Cały ten ogień jest kierowany w stronę przeciwnika, który może nie przeżyć bliskiego spotkania z nim.


Karyuu Endan

Ranga techniki: A.
Koszt chakry: 250 PCh.
Technika polega na wypluciu z ust dużych ilości ognia, które formują się w potężny strumień. Strumień ten z ogromną szybkością gna przed siebie. Jutsu ma bardzo duży zasięg, a na dodatek pali wszystko, co napotka. Świetna technika do atakowania położonych daleko przeciwników.


Hibashiri

Ranga techniki: A.
Koszt chakry: 250 PCh.
Technika polegająca na stworzeniu dwóch kręgów wysokich, białych płomieni. Płomienie można kontrolować : zwiększając kręgi, podwyższając je, używając do ataku lub obrony. Na życzenie użytkownika ogień może też wybuchnąć, wysadzając około dwadzieścia metrów okolicy. Taki wybuch jest bardzo silny i osoby znajdujące się w jego obrębie odnoszą ciężkie obrażenia.


Haikedo no Jutsu

Ranga techniki: S.
Koszt chakry: 300 PCh.
Jutsu to polega na wytworzeniu nad dłonią ogromnej kuli ognia. Rozmiar tej kuli odpowiada jej sile, która jest więc tak samo wielka. Kulę możemy skierować gdzie chcemy, leci ona z niesamowitą prędkością, trudno nawet uchwycić ją wzrokiem. Po uderzeniu w ziemię potrafi rozpaść się na płomienie, które tworzą razem naprawdę duży pożar. Sama siła uderzenia jest tak wielka, że wprost miażdży stojących na drodze kuli przeciwników.


Goryuuka no Jutsu

Ranga techniki: S.
Koszt chakry: 300 PCh.
Najpotężniejsza technika żywiołu Katon, ulepszenie Ryuuka no Jutsu. Właściwie od wyżej wymienionej techniki różni się tylko tym, że wypluty ogień formuje się w olbrzymią głowę smoka. Głowa leci z ogromną prędkością, możemy kontrolować jej ruch, każdy napotkany przeciwnik jest połykany przez paszczę smoka i trawiony w bezlitosnych płomieniach. Niezwykle niszczycielska technika.

A oto jutsu typu Fuuton:

Kaiten Shuriken
Ranga: D
Technika ta polega na otoczeniu shurikenów swoją chakrą, wskutek czego można nimi kierować podczas lotu dodatkowo zwiększając ich ostrość. Tą techniką jest bardzo łatwo zaskoczyć wroga, ponieważ tor lotu jest kierowany przez użytkownika i może być cały czas zmieniany, do czasu gdy trafi celu. Do tego gwiazdki mogą zadać poważne obrażenia, jeżeli trafią w punkty witalne.
Koszt: 20 za 1 shuriken



Fuusajin [Fuuton]
Ranga: D
Technika polega na wypuszczeniu w stronę wroga dużej fali powietrza, która zawiera wiele pyłków. Praktycznie każda powierzchnia, która jest świadkiem użycia tej techniki staje się niezwykle śliska. Shinobi ,którzy stąpają po takiej nawierzchni od razu tracą równowagę, potrzebne jest duże użycie chakry w stopach by chociaż się poruszać po ziemi.
Koszt: 150


Ichi no Hoshi
Ranga: D
Użytkownicy uwalniają zapieczętowaną czakrę w wachlarzu lub skrzydłach w postaci słabych fal uderzeniowych. Poprzez machnięcie ta bronią lub skrzydłami wytwarzamy podmuch wiatru, który może odrzucić przeciwnika na kilka metrów, jednak obrażenia zadawane przez tą technikę nie należą do tych silniejszych. Można nią odbić słabe ataki boniami miotanymi, jednak ich ilość musi być mała.
Koszt: 20 za shurikena


Kaze Assasuki
Ranga: D
Shinobi najpierw wdycha dużą ilość powietrza, po czym łącząc ją z elementem fuutonu i chakra wypuszcza taki powiew na przeciwnika. Jutsu trwa jakiś czas, dlatego technika może nawet wroga przyszpilić do ściany, tak że nie będzie mógł się nawet ruszać. Mimo słabej rangi jest to dość efektywne jutsu. Jest w stanie odbić ataki broniami miotanymi.
Koszt: 40


Kaze Katto
Ranga: D
Po skupieniu chakry w dłoni, użytkownik wykonuje machnięcie nią , co powoduje wytworzenie wiatru, który zmierza na przeciwnika. Taka fala jest bardzo niska i zazwyczaj służy do wywrócenia nic się niespodziewającego wroga. wtedy wystarczy szybko dobić ofiarę i zakończyć walkę.
Koszt: 100


Kaze Kawarimi no Jutsu
Ranga: D
Niemal w 100% unikamy ataku, użytkownik rozpływa się w powietrzu i pojawia w innym miejscu oddalonym od nas około 10 metrów. Do tego jutsu nie potrzeba żadnych pieczęci, co jest bardzo dużym ułatwieniem. Trafienie w nas powoduje uaktywnienie tej techniki. W tym czasie można już kontratakować przeciwnika.
Koszt: 150



Kaze No Yaiba [Fuuton]
Ranga: D
Technika ta polega na skupienie w palcach chakry i następnym wypuszczeniu jej na wroga pod postacią skupionego, płaskiego "dysku wiatru. Technika śmiertelna przy bliskim trafieniu (<1m), ale nawet ze średniej odległości może zostawić na nas pamiątkę w postaci sporej blizny. Skondensowane powietrze leci niczym dysk o dużej prędkości.
Koszt: 150


Butoukai No Jutsu [Fuuton]
Ranga: C
Wypuszczamy w kierunku wroga małą kulkę z wiatru połączonego z chakrą. Gdy już ją uformujemy możemy strzelać w przeciwnika, jej siła jest duża. Możemy nią robić dziury w budynkach czy drzewach. Trafienie we wroga powoduje połamanie kilku kości, czy nawet całkowite uszkodzenie jakiejś kończyny. Jednak minusem jest to, że da się taką kulę uniknąć, gorzej już jest ,gdy ataków jest więcej.
Koszt: 200



Daitoppa [Fuuton]
Ranga: C
Technika ta tworzy bardzo silny podmuch wiatru, którzy może "zdmuchnąć" wrogów. Używane przeważnie do osłabienia przeciwnika, który musi się nieźle natrudzić, by ustać w miejscu. Potrafi wzmocnić najsłabsze techniki katon do wysokiego poziomu. Wiatr wieje przez jakiś czas, przez co przeciwnik nie może się ruszać, wykonywać jutsu. Czyli jest słabym celem, chyba że chce dać się porwać przez ten podmuch.
Koszt: 200


Ikuza Fae
Ranga: C
Ninja tworzy prądy powietrza które unoszą go i przeciwnika. Może je dowolnie kontrolować. Czyli możemy np. wyrzucić oponenta na kilkanaście metrów ,a sami obronić się przed jego atakiem. Jednak to jutsu nie zadaje za dużych obrażeń, przez co może służyć raczej do zdekoncentrowania wroga.
Koszt: 150



Kamaitachi No Jutsu [Fuuton]
Ranga: C
Technika polega na wypuszczeniu sporego wiru powietrza na wroga. Jeśli wróg wpadnie w wir, otrzymuje rany cięte. Wir porusza się z dużą szybkością, jednak leci w linii prostej ,przez co da siego uniknąć. Ta technika może posłużyć także do obrony. Po wpadnięciu w to tornadko wróg jest w stanie walczyć, jednak jest poważnie ranny.
Koszt: 150


Kaze no Yoroi [Fuuton]
Ranga: C
Dzięki tej technice możemy stworzyć silne tornado wirujące wokół nas. Tornado rani przeciwników w około, ale w zamian znacznie skraca nam pole widzenia. Każda osoba, która będzie chciała się przedrzeć przez tą defensywą, otrzyma rany cięte. Minusem jest to, że my mamy ograniczone pole widzenia, przez co nie wiemy skąd nadejdzie atak i gdzie się znajduje przeciwnik.
Koszt: 200

Kaze Shuuha
Ranga: C
Technika polega na przelaniu chakry do broni ( miecza ,sztyletów , pazurów, kastetów , ręki ) , czy też ręki. Zaraz po tym wykonuje się machnięcie daną częścią ciała ( noga nie wchodzi w grę , tylko ręcę) , czy też bronią. Chakra Fuuton zwiększa , daną broń , czy też rękę do 5 – 7 metrów. Dzięki temu użytkownik zyskuje większy zasięg , niestety atak jest kierowany w ziemię , dlatego dość łatwo go uniknąć. Technika ta potrafi zranić przeciwnika , odepchnąć go i bez problemu niszczy wszelkie klony.
Koszt: 250
Wymagania: Kaiten Shuriken



Kaze Touben
Ranga: C
Ta technika służy jedynie do defensywy. Zazwyczaj do pomocy swojemu kompanowi. Gdy on spada z dużej wysokości ,to my wytwarzamy pod ziemią falę powietrza, która tworzy w wybranym przez nas miejscu jakby lej z ziemi. Wtedy upadek się amortyzuje i przyjaciel nie otrzymuje prawie żadnych obrażeń.
Koszt: 200


Tatsumaki no Jutsu [Fuuton]
Ranga: C
Technika ta polega na przyzwaniu tornada, które niszczy wszystko na swojej drodze. Porusza się on powoli, jednak zadaje poważne obrażenia wokół tego co spotyka na swojej drodze. Może wyrwać drzewo, czy odrzucić człowieka na kilkadziesiąt metrów, a ten napotykając na jakieś obiekty może sobie coś złamać.
Koszt: 200



Dai Kamaitachi No Jutsu [Fuuton]
Ranga: B
Dzięki tej technice tworzymy silny podmuch wiatru zdolny przecinać nawet stal. Dobra technika do jednoczesnego ataku i trzymania przeciwnika na dystans. Dodatkowo można nią odbić atak dźwiękowy. Do wykonania zalecany jest wachlarz. Jej siła jest duża ,a do tego zajmuje bardzo duży obszar, przez co przeciwnik prawie natychmiast zostaje trafiony nią, jeżeli znajduje się dość blisko używającego.
Koszt: 250


Hanachiri Mai [Fuuton]
Ranga: A
Shinobi za pośrednictwem siły wiatru unosi płatki kwiatów do góry, by zaraz stworzyć z nich coś w rodzaju poziomego tornada, rury. Dobrze rozpędzone mogą zadać ból przeciwnikowi, przebić się przez kiepskiej jakości obronę, bądź po prostu zmylić oponenta. Po udanym ataku płatki opadają na ziemię.
Koszt: 250



Juuha Shou [Fuuton]
Ranga: B
Technika ta polega na skupieniu w dłoni sporej ilości chakry. Następnie, krótkim machnięciem posyłamy ją na wroga. Płaska fala jaką wytwarzamy jest zdolna przeciąć budynki. Także trafienie we wroga może skończyć się pozbawianiem jakiejś kończyny lub bardzo poważną raną cięta. Jednak da się uniknąć tej fali, bo jest tylko jedna.
Koszt: 250

Kaze no Beru
ranga: A
Technika ta polega na zamianie atakowanej części ciała (lub całego) w powietrze, dzięki czemu można uniknąć niemal każdego Ataku oprócz Katonów i Hyoutonów powyżej rangi B (czyli tylko A i S).
Koszt: 250

Kami Oroshi
Koszt: 250
Ranga: B
Shinobi skupia swoją chakrę łącząc ją z powietrzem, a następnie wyrzuca taką falę w kierunku oponenta. Wprowadza w nią ruch wirowy, przez co zaczyna się tworzyć tornado. Taką falę powietrza wypuszczamy na oponenta, przez co możemy nią nawet rozpruć na kilka kawałeczków ciało wroga. Możemy lekko kierować tym jutsu, jednak bardzo nieznacznie.
Koszt: 250


Kaze Enjin
Ranga: B
Technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kilkoma falami w kształcie kół. Koła są szybkie , jednakże lecą w linii prostej i gdy raz się ujrzy to jutsu można bez problemu przewidzieć co to jest. Ktoś o wysokiej randzie zanalizuje to już po pierwszym kole. Po trafieniu przeciwnik może mieć złamaną jakąś kość, albo zostać odrzuconym na około 5 metrów.
Koszt: 150 za koło ( min 3 koła muszą być)


Kaze Jiten
Ranga: B
Shinobi najpierw skupia chakrę na swojej dłoni i łączy ja z elementem fuutonu. Wtedy tworzy się malutkie tornadko na dłoni. Po czym wyrzuca je na ziemię, a ono zaczyna gwałtownie rosnąc pod wpływem powietrza jakie znajduje się wokół niej. Następnie atakujemy tym jutsu swojego przeciwnika. Trafiony oponent otrzymuje rany cięte, a także może zostać odrzucony na kilka metrów.
Koszt: 400


Kaze Nami
Ranga: B
Technika może być wykonana nawet z zamkniętym wachlarzem lub ze złożonymi skrzydłami.. Użytkownik rozsyła wokół siebie falę wiatru, która nie dość, że atakuje wszystkich wokół, to jeszcze jest w stanie powstrzymać lecącą w naszą stronę broń. Polega ona na wypuszczeniu fali wiatru we wszystkich kierunkach w jednym momencie.
Koszt: 400


Kaze Sousaku
Ranga: B
Ninja wysyła wiatr który lokalizuje położenie innych ninja , technika bardzo przydatna w terenie. Jednakże w obszarze leśnym traci ona moc i obszar działania jest bardzo mały. Pozwali ona podać ilość ninja, jacy znajdują się w danym terenie. Jednak mówi tylko to, nie określa ich chakry ani poziomu umiejętności. Jest niemożliwa do wyczucia przez przeciwników, ponieważ wygląda jakby normalny wiatr nagle zawiał.
Koszt: 250


Kuchiyose Kirikiri Mai
Ranga: B
Za pomocą tej techniki przywołujemy łasicę z kasą która pomaga nam w walce, używając technik Fuuton. Łasica ma 1000 PCh. To zwierzątko potrafi wykonywać te jutsu fuutonu co użytkownik, jednak dodatkowo zwiększa ich siłę. Technika jest bardzo pożyteczna i skuteczna. Jednak by ją opanować, to trzeba posiadać kilka technik fuutonu. Łasica nie jest za bardzo wytrzymała, przez co lepiej trzymać ją na dystans od wrogów.
Koszt: 250



Mugen Sajin Daitoppa [Fuuton]
Ranga: B
Technika ta polega na wypuszczeniu z ust olbrzymiej ilości powietrza, wśród którego jest wiele pyłku, który pozwala zadać minimalne obrażenia klonom, powodując ich zniknięcie. Dodatkowo można zamrozić wodę tą techniką. Ma ona duży obszar działania, dlatego prawie niemożliwe jest jej uniknięcie. Jednak nie zadaje ona za poważnych ran.
Koszt: 250


Shuuha Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Technika podobna do kaze shuuha. Po machnięciu bronią powstają zamiast jednej, to dwie fale, które lecą w kierunku przeciwnika. Takie strumienie powietrza mogą przeciąć jakaś kończynę oponentowi. Także mogą przełamać drzewo na pól, czy odbić jakiś atak wroga np. rzuty shurikenami ,czy atak bronią. Trafienie odrzuca na kilkanaście metrów przeciwnika.
Koszt: 300



Atsugai [Fuuton]
Ranga: A
Gdy wykonujemy tą technikę, wypluwamy z ust dużą ilość powietrza, która po trafieniu w ciało stałe "wybucha" powodując olbrzymią falę uderzeniową, która jest w stanie wyrwać najwyższe drzewa z korzeniami i spowodować wiele ran ciętych. Jest bardzo trudno jej uniknąć ,a jedynie bardzo doświadczeni shinobi mogą to zrobić. Jednak im to sprawia poważne problemy.
Koszt: 300



Juuha Reppuu Shou [Fuuton]
Ranga: A
Technika ta polega na stworzeniu trójpalczastej dłoni, która po zderzeniu się z czymś wywołuje ogromne zniszczenia. Taką dłoń kontrolujemy za pomocą własnej chakry fuutonu. Może ona służyć zarówno do obrony jak i do ataku. Ma ona bardzo duża siłę i może np. wyrzucić oponenta na kilkadziesiąt metrów. Jest tez takich rozmiarów jak sam użytkownik ,a nawet ciut większa.
Koszt: 300



Kamikaze
Ranga: A
Technika ta tworzy 3 małe trąby powietrzne, które po chwili łączą się w wielkie tornado. Może zadać wiele ran ciętych, jednak minusem jest to, że technika jest skuteczna tylko na małym obszarze. Gdyż w dużym obszarze można jej uniknąć, a mając mały obszar, nie ma gdzie się schować ,czy odskoczyć. Rozmiar tornada jest spory i mimo tego nie jest łatwo go uniknąć.
Koszt: 300


Kaze Ryu
Ranga: A
Użytkownik wysyła falę powietrza, która zmienia się w smoka. Takim smokiem można sterować, a nawet atakować nim po kilka razy. Trzeba pamiętać , że podczas sterowania smokiem , nie można się zbytni ruszać i unikać , a rozproszenie spowoduje zniknięcie bestii. Jednak siła tego jutsu jest olbrzymia, taki smok sieje duże zniszczenia i powoduje poważne i nawet śmiertelne obrażenia przeciwnikom.
Koszt: 550 + 75 za post


Koutetsu
Ranga: A
Najpierw skupiany swoją chakrę w każdym miejscu swojego ciała, a następnie łączymy ją z elementem fuutonu i uwalniamy w tym samym czasie. To powoduje powstawanie wiru wokół nas, który porusza się z dużą szybkością i stanowi bardzo dobrą obronę. Możemy wtedy nawet atakować takim wirem swoich przeciwników.
Koszt: 500






Fuuton, Rasenshuriken [Fuuton]
Ranga: S
Niewiarygodnie silne jutsu wiatru. do jej opanowania potrzeba jest umiejetność Rasengana. Koncentrujemy chakre w ręce, nadając jej kulisty kształt, a następnie dodając naturę wiatru. Bezpośrednie trafienie we wroga kończy się jego śmiercią lub stanem krytycznym. Wróg otrzymuje niemożliwą do zliczenia liczbę ciosów w postaci igieł przedziurawiających ciało w każdym miejscu i trafiając na punkty chakry. Minusem jest to, że technika zadaje obrażenia również nam. Po użyciu tego jutsu nasza ręka jest niezdolna do walki na przynajmniej tydzień.
Koszt: 850


Kaze Kangoku
Ranga: S
Tworzy tornado w którym zamyka przeciwnika. Shinobi wykonuje odpowiednie pieczecie ,a następnie zaczyna się tworzyć małe tornadko, które po pewnym czasie zaczyna rosnąc przybierając spore rozmiary.Ninja nie ma szans na wydostanie się z niego( to tylko przenośnia). Po zakończeniu ataku osoba która wpadła w to jutsu nie jest w stenie walczyć. Trzeba pamiętać o tym , że wir kosztuje mnóstwo chakry , a stworzenie go trochę trwa.
Koszt: 750 + 100 każdy post utrzymania


Kaze Kujiku
Ranga: S
Po zastosowaniu Kaze Kangoku ninja wysyła 3 fale uderzeniowe, które miażdżą jego przeciwnika. W wirze unik jest utrudniony , dlatego te fale są prawie śmiertelne. Bez połączenia z wirze są mniej groźne , gdyż lecą w linii prostej ,jednak jest nadal trudno ich uniknąć. Fale są sporych rozmiarów i po trafieniu odrzucają na kilkanaście metrów. A także mogą połamać kilka kości. Dlatego lepiej unikać tego ataku przeciwnikowi, gdyż może nawet zginąć trafiony tym jutsu.
Koszt: 250 za falę


Shukai Sou
Ranga: S
Zakazana technika niszcząca wiatrem wszystko na danym terenie. Wygląda to tak że po złożeniu pieczęci wykonujący dosłownie eksploduje nieszczącym wiatrem który jest w stanie zmiatać nawet wioski. Jednakże technika ta jest prawie samobójcza i zmęczony ninja może po prostu się nią zabić. Po jej wykonaniu , nie można już dłużej toczyć walki. Do zniszczenia wioski potrzebny jest dobry punkt , najlepiej w środku nie , żeby nie dało się nigdzie zwiać , bo próba zniszczenia murów i wioski raczej się nie uda. Ta technika zdecydowanie może być użyta przez postać tylko parę razy w ciągu życia , każde następne użycie przybliża postać do śmierci. Trzeba też pamiętać o tym , że jeżeli technika tego pokroju natknie się na jaką kol wiek obronę , to ją zniszczy , jednakże potem osłabnie i to o sporo( jeżeli obrona jest rangi A bądź S ). Plusem jest szybkość wykonania trwa to tylko 5 sekund ( na taką potęgę to mało) , jednakże najszybsi zdążą w tym czasie zabić przeciwnika.
Koszt: 1500

KONIEC CZĘŚCI DRUGIEJ

Offline

 
Wymiana
Toplisty
Kontakt

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tol-calen.pun.pl www.pedagogika-ewip.pun.pl www.tebzorysii.pun.pl www.infidels.pun.pl www.cszone.pun.pl