Ogłoszenie

Wolne miejsca w poszczególnych klanach
Konoha
Suna
Kiri
Kumo
Inuzuka: 10/10
Nara: 10/10
Hyuuga: 3/3
Uchiha: 3/3
Yamanaka: 10/10
Aburame: 10/10
Senju: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Ayatsuri: 10/10
Seichuu: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Shiro: 5/5
Kaguya: 5/5
Rensai: 10/10
Oboro: 10/10
Idochi: 10/10
Sabataya: 5/5
Bezklanowce: 10/10
Ruudoi: 10/10
Bezklonowce: 10/10

#1 2010-11-04 20:01:42

Wade

http://www.shinnobi-rpg.pun.pl/_fora/shinnobi-rpg/gallery/3_1285773545.jpg

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 188
Punktów :   

Genjutsu

Genjutsu to sztuka panowania nad umysłem oraz chakrą przeciwnika, która wymaga bardzo dużej koncentracji. Zadaniem tych jutsu jest zmylenie przeciwnika ,jego zaatakowanie , albo obrona własna. Genjutsu może zadawać obrażenia fizyczne lub psychiczne.

Oto lista wszystkich znanych genjutsu:

Bushin no jutsu
Ranga: D
Jutsu polegające na stworzeniu iluzji optycznej, która w najmniejszych detalach przypomina użytkownika. Niestety, jest tylko obrazem. Co prawda, może rzucić Kunai, bądź Shuriken, jednakże te też będą tylko iluzjami optycznymi. To niskiej rangi jutsu, można zdemaskować uważnie przyglądając się stworzonym klonom (błąd użytkownika i mogą one np. przez Siebie przenikać, bądź przenikać przez niektóre obiekty). Również podatne na Kai.

Koszt 50 Pch za klona

Kokohi no Jutsu
Ranga: D
Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.

Koszt 100 za ture


Kasumi Juusha no Jutsu
Ranga: C
GenJutsu rzucone na wrogów, tworzy obraz w którym atakuje ich duża liczba klonów, które po trafieniu ciągle się mnożą. Używane do zmęczenia wroga przed walką.

Koszt: 150



Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: C
Technika ta obejmuje obszar, w którym można tworzyć co tylko się podoba. Używane do zmylenia przeciwnika.

Koszt: 150



Mugen
Ranga: C
Genjutsu to polega na zmyleniu przeciwnika tworząc ilucję w której wykonujemy jakieś jutsu, w rzeczywistości nie mając takiego zamiaru.Do nazwy jutsu dodajemy technikę, którą "wykonujemy" w iluzji.

Koszt: 150



Kokohi no Jutsu
Ranga: B
Technika tworzy iluzje, która tworzy najrozmaitsze obrazy. Czasem naginające nawet prawa świata.

Koszt: 200



Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: B
Technika ta polega na powodowaniu senności u wroga. Łatwo się z tego uwolnić, ale podczas ataku na wioskę jest to wygodna technika do "cywilizowanego" odsunięcia cywili od walki.

Wymagania: Kokohi
Koszt: 200



Shinmon no Jutsu
Ranga: B
Genjutsu, które osłabia wolę ofiary i pozwala na przechwyt z umysłu ofiary wielu ważnych informacji. Rzucone przez wprawnego iluzjonistę, może spowodować "przeczytanie" umysłu ofiary, dając dostęp do danych z jej całego życia.

Koszt: 200



Sakura Dizorubu
Ranga: A
Jest to technika z pogranicza ninjutsu i genjutsu. Pozwala kontrolować płatki kwiatów na około, które można napuścić na wroga, np. pod postacią ręki. Działa kiedy nawet ich nie ma, więc je przywołuje najczęściej wirują na początku wokół nas. Można te płatki zaostrzyć, do poziomu np. kunai.

Koszt: 250 + 100 za zaostrzenie.



Suji Shokubutsu Baindo
Ranga: A
Genjutsu w którym można kontrolować rośliny w okolicy. Bardzo silne genjutsu z którego niemożna się wydostać za pomocą Kai. W takim wypadku pozostaje mieć jeszcze jedną silną technikę rozpraszającą lub przyjaciela, który użyje Kai na nas.

Wymaganie: Kokohi no Jutsu
Koszt: 300



Gamarinshou
Ranga: S
Technika ta polega na uwięzieniu przeciwnika w jaskini, w klatce wokół której stoją cztery posągi olbrzymich żab. Z tej techniki nie można się uwolnić. Można jej użyć tylko raz podczas jednej walki. Trzeba zaśpiewać, aby ją aktywować. Trwa to około 3 tur (śpiewanie).

Wymagania: Kokuangyou no Jutsu
Koszt: 600



Kokuangyou no Jutsu
Ranga: S
Iluzja tworzy wokół przeciwnika bezkresną ciemność. Można wtedy uderzać go niemal bez końca, a on widzi jedynie srebrne rozbłyski podczas ciosów. Bardzo ciężko się z tego uwolnić i łatwo w nie złapać - przeciwnik musi stać przed nami, a to wystarczy.

Wymagane: Kokohi no Jutsu
Koszt: 400


Sakura Kai
Ranga: S
Kolejna technika z pogranicza ninjutsu i genjutsu. Można o niej powiedzieć niemal obrona doskonała. Nie wymaga użycia żadnych pieczęci, jednak za taką obrone musimy wydać sporo chakry. Aktywuje się sama, kiedy zostaniemy zranieni zamieniamy się w płatki, których nic nie spali, a z których się "odrodzimy" bez obrażeń.

Wymagania: Sakura Dizorubu
Koszt: 800


Sekenzousha
Ranga: A
Bardzo silne genjutsu pozwalające na stworzenie własnego świata atakowana osoba natychmiast zasypia. Ninja dowolnie kształtuje swój własny świat i sam decyduje o efektach ataku wroga. Po skończeniu techniki ten świat znika. Przeciwnik po przebudzeniu zostaje pozbawiony czakry. Nauczyć się go mogą tylko mistrzowie w genjutsu z rangą minimum jonina i doświadczeniem w posługiwaniu się tymi technikami. Da się przełamać tylko przepotężnym anty-Genjutsu. Obrażenia są prawdziwe jednak w tym świecie użytkownik ma szanse obrony. Jego jutsu nie są niszczone przez iluzjonistę i może się bronić. Z tym że obrażenia zadane w iluzji są prawdziwe, i można zginąć podczas walki. Iluzjonista nie ma ograniczeń co do tworzenia iluzji.

Koszt: 500 za post


Vijon Shi no Jutsu
Ranga: S
Technika polega na stworzeniu wizji w której wróg zostaje poddany różnym torturom. W rzeczywistości, użytkownik tej techniki może pokierować nią tak, że ofiara popełni samobójstwo.
Wymagane: Kokohi no Jutsu

Koszt: 550

Offline

 
Wymiana
Toplisty
Kontakt

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cszone.pun.pl www.tebzorysii.pun.pl www.infidels.pun.pl www.pedagogika-ewip.pun.pl www.tol-calen.pun.pl