Ogłoszenie

Wolne miejsca w poszczególnych klanach
Konoha
Suna
Kiri
Kumo
Inuzuka: 10/10
Nara: 10/10
Hyuuga: 3/3
Uchiha: 3/3
Yamanaka: 10/10
Aburame: 10/10
Senju: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Ayatsuri: 10/10
Seichuu: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Shiro: 5/5
Kaguya: 5/5
Rensai: 10/10
Oboro: 10/10
Idochi: 10/10
Sabataya: 5/5
Bezklanowce: 10/10
Ruudoi: 10/10
Bezklonowce: 10/10

#1 2010-11-06 21:20:42

Wade

http://www.shinnobi-rpg.pun.pl/_fora/shinnobi-rpg/gallery/3_1285773545.jpg

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 188
Punktów :   

Ninjutsu żywiołowe cz.1

Ninjutsu dzieli się na pięć różnych żywiołów. Suiton, czyli wodę. Doton, czyli ziemię. Katon, czyli ogień, Fuuton, czyli wiatr. Raiton, czyli elektryczność.
Można te żywioły połączyć ze sobą, lecz potrafią to tylko shinobi, którzy posiadają zaawansowaną linię krwi(kekkei genkai).

Oto jutsu typu Suiton:

Benbaku Mizu
Ranga:C
Po wykonaniu odpowiednich pieczęci ,przed użytkownikiem powstaje wodna ściana służąca do obrony. Do użycia potrzebny zbiornik wodny. Jest to bardzo skuteczne jutsu defensywne, jest w stanie powstrzymać słabe i średnie ataki katonu i normalne ataki ninjutsu.
Koszt: 150


Daibakuryuu no Jutsu
Ranga:C
Tworzy w wodzie wir wciągający do siebie wszystko w swoim zasięgu. Do użycia potrzebny zbiornik wodny. Te technika ma kształt koła o dość dużym promieniu, wszystko co się znajdzie w pobliżu zostaje wciągnięte do środka ,co kończy się zatonięciem przeciwnika.
Koszt: 200


Mizu No Mochi
Ranga:C
Technika polega na wytworzeniu z wody bicza, którym można owinąć przeciwnika. Taką wodną bronią można unieruchomić wroga, a następnie użyć jakiejś techniki raitonu, by wzmocnić obrażenia zadane oponentowi. Można nim dowolnie kontrolować. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 150


Mizukuri No Yaiba
Ranga: C
Technika polega na stworzeniu z wody praktycznie niezniszczalnego miecza, który bez problemu może przecinać nawet bardzo silne materiały. Jednak da siego zniszczyć silną techniką katonu. Do tego można nim walczyć jak zwykłym orężem tego typu.
Koszt: 150


Taihoudan
Ranga: C
Shinobi zbiera powietrze w ustach, po czym łączy swoja chakrę z elementem suitonu. Następnie użytkownik robi wydech po czym z jego ust wylatuje prosty strumień wody, który może uderzyć w przeciwnika. Wróg może zostać odrzucony na kilkanaście metrów. Ta techniak jest zdolna zgasić słabe jutsu katonu.
Koszt: 150


Houmatsu Rappa
Ranga: C
Prosta, lecz bardzo dobra technika spod znaku Suiton. Użytkownik z ust wytwarza pokaźną ilość wody pod wysokim ciśnieniem. Umiejętność przydatna do powalenia i zranienia przeciwnika oraz do zgaszenia dużego pożaru.
Koszt: 200

Daibakufu no Jutsu
Ranga: B
Woda najpierw krąży wokół użytkownika Techniki, następnie wodne tornado leci prosto na wroga. Technikę można wykonać tylko gdy w pobliżu jest woda. Każdy kto się znajdzie wewnątrz tornada, zostaje w nie wessany ,a potem wyrzucony na sporą odległość.
Koszt: 200


Kiri-Gakure No Jutsu
Ranga: B
Jest to bardzo przydatna Technika. Shinobi wytwarza za jej pomocą gęstą mgłę, która praktycznie uniemożliwia przeciwnikowi atak. Jednakże wykonawca Techniki widzi przez mgłę bez problemu. W tej mgle nie jest się w stanie nic widzieć, nawet sharingan nie jest w stanie dostrzec postaci przeciwnika.
Koszt: 200


Kokuun no Jutsu
Ranga: B
Jest to dość nietypowa Technika żywiołu Suiton. Shinobi wytwarza małą chmurę, z której po chwili zaczyna padać deszcz… tyle że nie jest to deszcz wody a łatwopalnej ropy. Gdy Shinobi użyje następnie wybuchowej notki czy Techniki żywiołu Katon efekt jest większy niż zazwyczaj gdyż ropa jest łatwopalna.
Koszt: 250


Mizu Bunshin No Jutsu
Ranga: B
Shinobi wytwarza za pomocą Techniki klony, które są stworzone z wody. klony wytwarzane dzięki tej technice tak samo jak i inne Bunshiny posiadają jednakże marny ułamek siły użytkownika. Jest to Technika bardzo przydatna, gdyż klony mają ilość chakry równą oryginałowi w chwili ich tworzenia. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 50 za klona

Mizu Kamikiri
Ranga: B
Shinobi uderza stopą w podłoże, następnie unosi nogę przez co na przeciwnika rusza fala wody, która może go nawet przeciąć. Żeby wykonać tą Technikę wymagana jest choćby kropla wody na stopie. Jest to szybki i dość silny atak. Niszczy ziemię ,by wydobyć się na powierzchnię.
Koszt: 250


Mizu no Tatsumaki
Ranga: B
Użytkownik wytwarza małe tornado wodne, które porusza się z dużą prędkością. Użytkownik kieruje tornadem, uderzając w przeciwnika odrzuca go. Gdy użytkownik zostanie trafiony luz zdekoncentrowany, to tornado przestaje być kontrolowane i rusza prosto w danym kierunku gdzie zmierzało. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 200


Suigadan
Ranga: B
Shinobi wytwarza z wody trzy wirujące wodne świdry, które uderzają w przeciwnika. Ostre szpikulce wychodzą z trzech stron uderzając prosto w przeciwnika. Trafienie może zakończyć się śmiercią. Są one tak ostre jak zwykłe odpowiedniki tego przedmiotu. Do wykonania Jutsu konieczny jest zbiornik wodny.
Koszt: 150


Suijinheki
Ranga: B
Po wykonaniu pieczęci wokół użytkownika Techniki pojawia się ogromna ściana z wody wirująca wokół shinobiego. Technika obronna stosowana głównie przeciwko Katonom. Jest w stanie powstrzymać silne techniki ognia, a także różne ataki jak np, cios taijutsu czy rzut shurikenami.
Koszt: 200


Suikoudan no Jutsu
Ranga: B
Aby wykonać Technikę Shinobi musi znajdować się w pobliżu zbiornika wodnego. Polega ona na połączeniu kilku strumieni wody, w wyniku czego powstaje wodny pocisk pędzący na przeciwnika. Strumień wody jest kierowany przez użytkownika. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 250


Suirou no Jutsu
Ranga: B
Technika Wodnego Więzienia polega na utworzeniu wielkiej kuli wody, w której Shinobi zamyka przeciwnika. Z Techniki praktycznie nie można uciec, jednakże ma ono mankament. Shinobi musi cały czas trzymać rękę na więzieniu, gdyż jeśli puści kulę wody, Jutsu przestanie działać. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 200


Suiryuudan no Jutsu
Ranga: B
Jest to silny atak. Z wody powstaje wielka kolumna formująca się w wielkiego smoka, który po wytworzeniu uderza w przeciwnika. Technikę tą można wykonać jedynie w pobliżu zbiornika wodnego. Do użycia potrzebny zbiornik wodny. Wadą tej techniki jest czas potrzebny na wykonanie odpowiednich pieczęci. Po uderzeniu w cel smokiem można nadal kierować.
Koszt: 250


Suishuu Gorugon
Ranga: B
Shinobi wytwarza kulę wody, która zmienia się w węża. Wąż ten może poranić przeciwnika ostrymi zębami. Jest on kontrolowany przez użytkownika. Porusza się z dość dużą prędkością i jest bardzo groźny. Da siego zniszczyć jakąś silną techniką katonu.
Koszt: 250


Baku Suishouha
Ranga: A
Shinobi wypluwa z ust niewyobrażalne ilości wody tworząc tym samym potężną i ogromną falę uderzeniową zalewającą cały teren wokół. Wytwarza w ten sposób jezioro, którym może później dowolnie manipulować np. wytwarzać fale. Dzięki tej technice można używać technik Suiton nawet w miejscach pozbawionych wody. Jedyną wadą techniki jest fakt iż zużywa ona dużo Chakry.
Koszt: 450


Goshokuzame
Ranga: A
Techniki tej można użyć jedynie w wodzie. Użytkownik stwarza z Chakry i wody pięć olbrzymich rekinów, które po kolei atakują przeciwnika używając swoich zębów lub uderzając np. płetwami. Rekiny są bardzo szybkie i silne, jest to atak trudny do uniknięcia zwłaszcza że uszkodzone rekiny odtwarzają swoje ciało z wody, w której się znajdują.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 300


Mizuame Nabara
Ranga: A
Shinobi wypluwa na ziemię (lub też inne podłoże) kleistą maź, za pomocą której unieruchamia przeciwnika. jest to bardzo dobra pułapka unieruchamiająca przeciwnika, możną ją ominąć jedynie kumulując w stopach bardzo dużą ilość Chakry, aby podeszwy mogły się odklejać od cieczy.
Koszt: 200


Suiryuuben
Ranga: A
Shinobi stwarza nad sobą dużą kulę wody, z której może następnie wystrzelić wiele macek potrafiących przebić przeciwnika. Można nimi dowolnie kierować dopóki użytkownik Techniki nie zostanie rozproszony bądź nie wykona następnego jutsu. Macki poruszają się bardzo szybko i gonią przeciwnika dopóki go nie trafią.
Koszt: 250


Suishouha
Ranga: A
Shinobi za pomocą wody tworzy wielką falę, która może zostać skierowana na przeciwnika. Fala posiada ogromną siłę. Można ją bez problemów kontrolować, np wytwarzając co chwila kolejne malutkie fale, które by przeszkadzały przeciwnikowi w wykonywaniu pieczęci. Po użyciu tej techniki pole zostaje zalane wodą, przez co staje się akwenem. Wtedy można używać technik suitonu bez żadnych ograniczeń.
Koszt: 250


Suitenhoufutsu
Ranga: A
Z ziemi wznosi się woda zamykająca przeciwnika w ulepszonej wersji Wodnego Więzenia. Różnica jest taka że tego więzienia nie trzeba podtrzymywać. Techniki można użyć jedynie na gruncie, na którym znajduje się woda (na przykład po burzy). W przeciwnym wypadku jutsu nie podziała.
Koszt: 300


Suiton No Yoroi
Ranga: A
Gdy Shinobi zostanie zaatakowany jego ciało zamienia się w wodę, po wszystkim woda znów łączy się i Shinobi wraca do swojej zwykłej formy. Technika bardzo przydatna. Można nią uniknąć wielu technik i jest to niesamowicie skuteczne jutsu defensywne. Jednak jeżeli się za dużo razu jej użyje, to już można nie wrócić do swojej poprzedniej formy, a stać się kleistą kałuża o zerowych umiejętnościach ruchowych.
Koszt: 200



Hahonryuu
Klasa: S
Jest to wodna wersja wietrznego Rasengana. Użytkownik kumuluje w dłoni chakrę, kreując ją potem w wodę. Uderza ona w przeciwnika, wysyłając go daleko w tył i śmiertelnie raniąc.Tak stworzona kula może posłużyć jako atak i obrona. Dodatkowo w połączeniu z podobnym atakiem Fuuton, tworzy Gufuu Suika, zabójczą umiejętność.

A oto jutsu typu Doton:

Iwa Nadare/Hi no Hagane
Ranga: D
Słabsza wersja Iwa Yado Kuzushi. "Wykopuje" odłamki skał w kierunku wroga. Na każdy kawał ziemi trzeba nastąpić, "odpychając" je w kierunku wroga.
Koszt: 100



Dochuu Eigyo
Ranga: D
Użytkownik tej techniki tworzy wiele klonów a sam ukrywa siew ziemi. W tym ataku może ukryć się w cieniu klonów. Ukrywając się w cieniu klonów można zaatakować spod ziemi.
Koszt: 150



Dochuu Senkou
Ranga: D
Użytkownik tej techniki zapada się pod ziemię, a tuż nad ziemią wystawia ostrze katany. Można ją wykorzystać do zaatakowania z zaskoczenia.
Koszt: 150



Iwa Kawarimi
Ranga: D
Shinobi podczas ataku, tak jak podczas zwykłego ataku kawarimi no jutsu, zmienia się w drobne kawałeczki skał, by po chwili zamienić się z powrotem w siebie. Bardzo skuteczne.
Koszt: 150



Shinjuu Zanshu no Jutsu
Ranga: D
Technika dzięki której można wziągnąć przeciwnika do ziemi, tak, że jemu wystawać będzie tylko głowa.
Koszt: 150



Yahumuki no Jutsu [Doton]
Ranga: D
Użytkownik unosi setki drobniutkich kamyczków i wyrzuca je od siebie z wielką prędkością (warto dodać, że kamienie wiszą w powietrzu)
Koszt: 150



Daichi Teiraku no Jutsu [Doton]
Ranga: C
Zawala ziemię naprzód od użytkownika, na około 10metrów.
Koszt: 200



Daijigoku no Jutsu
Ranga: C
Technika powoduje zapadanie się ziemi na dużym obszarze. Dobra przeciwko licznym przeciwnikom. Wciąga do ziemi w postaci wiru.
Koszt: 200



Doro Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Tworzy klony z błota. Każdy taki klona ma 1/10 siły użytkownika. Klony mogą powstać tylko z błota lub gliny, która musi być w pobliżu. Jeśli jej nie ma klon nie może istnieć. Klony te są bardzo wrażliwe na ataki Katon i Suiton, ale odporne na Fuuton i raiton. Taki klon po zniszczeniu go zasłania widok i powoduje nie wielkie obrażenia.
Koszt: 150/klon



Doro Gaeshi
Ranga: C
Technika polegająca na stworzeniu z ziemi małej zasłony, która osłania przed większością ataków. Płat ziemi wyrywa się z podłoża.
Koszt: 200



Doro Kawarimi
Ranga: C
Zamienia użytkownika podczas ataku w kupę błota, która po chwili znów staje się shinobi. Technika bardzo podobna do Iwa kawarimi.
Koszt: 200



Doryou Dango
Ranga: C
W tej technice użytkownik wyrywa olbrzymią ilość ziemi i utrzymuje ją chakrą. Po chwili może rzucić taką spreparowaną skałą w przeciwników, dla których jedynym ratunkiem będzie ucieczka.
Koszt: 200


Doton no jutsu
Ranga: C
To Jutsu polega na ukryciu się pod ziemią. Jak i również przed ochronieniem się przed jakimś Jutsu (Np: Katon: Goukakyuu no Jutsu). Można zrobić również tak, że nagle można wyskoczyć z pod ziemi by uderzyć przeciwnika.
Koszt: 100


GANSETSUKON
Ranga: C
Shinobi wyciąga rękę do ziemi a następnie wybrany kawałek obszaru łamie sie(np skała) i formuje sie w coś podobnego do lancy. Shinobi wykonujący tą technikę może użyć tego jako broni
Koszt: 100


IWAGAKURE NO JUTSU
Ranga: C
Technika polega na tym, że możemy przejść przez: skałę, ziemię, lub ukryć się w nich. Można powiedzieć, że jest to udoskonalone Doton no Jutsu, bo również możemy zapaść się pod ziemię, lecz nie trzeba przy tym wykonywać pieczęci i ma więcej możliwości. Jedyna wada, że gdy wychodzimy z ziemi to trzeba to robić dosyć powoli
Koszt: 150



Iwa Yado Kuzushi
Ranga: C
Technika używana w jaskiniach, kanałach, ale także w ciasnych wąwozach. Polega na zrzuceniu na przeciwnika setek ton gruzu, uwolnionych jednym potężnym uderzeniem. Jeżeli się nie zasłonimy musimy umrzeć lub zostać na zawsze kalekami.
Koszt: 200


KUROU SEI
Ranga: C
Z ziemi po skosie wytwarzany jest skalny pal który uderza w przeciwnika. Tą techniką można fajnie wybijać przeciwników
Koszt: 150



Retsudo Tenshou
Ranga: C
Technika pozwalająca zmieniac krajobraz za pomocą wielkich trzęsień ziemi. Nie może wyrządzić większych szkód przeciwnikowi, ale może wpędzić go w pułapkę bądź stworzyć miejsce, w którym niewygodnie będzie mu walczyć.
Koszt: 200




Sanseki Seisha
Ranga: C
Użytkownik zamienia się w toczacą się kamienną kulę. Technika podobna to tej używanej przez Chojego.
Koszt: 200



Domu
Ranga: B
Użytkownik techniki zostaje pokryty brązowym pancerzem z ziemi, technika zwiększa siłę wykonawcy. Znakomite jutsu do walki z przeciwnikami posługującymi się taijutsu oraz żywiołem Suiton.
Koszt: 250



Doryuudan
Ranga: B
Używana jedynie przeciwko unieruchomionemu przeciwnikowi. Tworzy głowę smoka, który wypluwa wielkie błotne pociski w stronę przeciwnika.
Koszt: 250



Doryuu Heki
Ranga: B
Potężniejsza wersja Doro Gaeshi, w której użytkownik sam wytwarza zasłonę. Zasłona najpierw jest błotem a dopiero po chwili twardnieje i staje się skałą.
Koszt: 200



Doryuu Jouheki
Ranga: B
Kolejna ewolucja Doryuu Heki. Tutaj tworzy się potężny wał obronny zdolny zablokować prawie każdy atak.
Koszt: 250



Doryuu Taiga
Ranga: B
Czyli rzeka błota. Pozwala na wysłanie po pochyłej powierzchni ogromnej masy ziemi, zdolnej do zaatakowania przeciwnika. Kiedy przeciwnik w nią wpadnie działa jak bagno – wciąga go do środka.
Koszt: 200



Doton, Kouka Jutsu [Doton]
Ranga: B
Zamienia ciało shinobi w skałę, którą można manipulować – na przykład wydłuzać ręce i nogi. Bardzo dobre jutsu, którego można użyć zarówno w obronia jak i ataku oraz do ułatwienia sobie wykonywania innych technik Doton.
Koszt: 250


Doton, Tsuchi Kairou [Doton]
Ranga: B
Tworzy kamienne więzienie, z którego można jednak po pewnym czasie, i osłabnięciu jutsu, wyjść. Dobre w parze z Kekai - Dorou Doumu [Doton].
Koszt: 250



GANBAN KYUU
Ranga: B
Z ziemi, z obu stron wyrastają dwa pół okrągłe płaty ziemi, które złączają się zamykając przeciwnika w środku.
Koszt: 200



GANCHUUSOU
Ranga : B
Z pod naszego przeciwnika wyrastają ostre kolce którego przebijają. Technika przydatna, bo nie trzeba wykonywać do niej pieczęci. Wystarczy widzieć miejsce gdzie mają pojawić się owe kolce. Koszt: 200





Ganchuurou No Jutsu [Doton]
Ranga: B
Wystarczy chyba opis – kamienne więzienie.
Koszt: 250



Kekai - Dorou Doumu
Ranga: B
Pozwala na uwięzienie przeciwników w ogromnym kamiennym więzieniu. Następnie można stopniowo wysysać chakrę. Łatwo jednak powstrzymać tą technikę atakiem odpowiednim TaiJutsu w odpowiednim miejscu...
Koszt: 250



Yomi Numa
Ranga: B
Użytkownik zamienia olbrzymi kawał terenu w grząskie bagno. Im lepszy ninja tym większe bagno będzie potrafił wykonać, ale i tym więcej wykorzysta na nie chakry.
Koszt: 250



Awai Chikurin [Doton]
Ranga: A
Przyzywa się z ziemi liczne bambusowe pręty, które mogą posłużyć do kolejnych ataków.
Koszt: 300


Doryuusou
Ranga: A
Z ziemi wokół przeciwnika zaczynają wyrastać kamienne kolce, które mogą go z łatwością przebić. Trudno jest się obronić przed nią.
Koszt: 250



Ari Jigoku [Doton]
Ranga: S
Tworzy się na ziemi wielki wir, który wsysa do siebie wszystko i wszystkich. Jest bardzo niebzepieczny.
Koszt: 350



Doryuu Katsu
Ranga: S
Użytkownik techniki tworzy przed sobą gigantyczną przepaść, w którą może wrzucić swoich wrogów. Dodatkowo tworzy w okolicach przepaści małe trzęsienia ziemi, które pomaga we wrzucaniu wrogów. Przepaść może zostać zamknięta, co pozwala pozbyć się wielu wrogów na czas walki.
Koszt: 400



Mirroring Hand [Doton]
Ranga: S
Można się nauczyć od: Samhain
Ta technika pozwala na kontrolowanie ziemi. To znaczy jeśli my wyciągniemy rękę to i z ziemi wyjdzie skalista ręka. Bardzo potęzna technika żywiołu Doton.
Koszt: 400 i za każdą manipulację/dodaną kończynę +250


Uitenpen [Doton]
Ranga: S
Technika która pozwala wprowadzać wielkie zmiany w krajobrazie. Najpierw trzeba narysowac mapę terenu który ma powstać. Następnie tak jak przy „Kuchiose no jutsu” nadgryzamy palec i skłądamy pieczęcie. Przykładamy zakrwawioną rękę do mapy i zamiast losowego terenu powstaje dokładna replika tego narysowanego.
Koszt: 400


Kekkaimon Gofuu Jutsu
Ranga: S
Technika ta polega na wykorzystaniu znajomości FuuinJutsu. Wpierw użytkownik rysuje na zwoju szkic wioski i okolic, by następnie za pośrednictwem chakry stworzyć cztery bramy na odmiennych krańcach wybranej osady. Bramy te zamykają wioskę w ogromnej kopule, a kto zechciałby wejść/wyjść zostaje potraktowany ZABÓJCZYM ogniem. Jedynym sposobem ucieczki jest zniszczenie bram bądź zabicie stwórcy.
Wymagania: Min.2 techniki FuuinJutsu, bycie w pobliżu rysowanego terenu.
Koszt: 500

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ

Offline

 
Wymiana
Toplisty
Kontakt

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pedagogika-ewip.pun.pl www.infidels.pun.pl www.tol-calen.pun.pl www.s7350.pun.pl www.tebzorysii.pun.pl