Ogłoszenie

Wolne miejsca w poszczególnych klanach
Konoha
Suna
Kiri
Kumo
Inuzuka: 10/10
Nara: 10/10
Hyuuga: 3/3
Uchiha: 3/3
Yamanaka: 10/10
Aburame: 10/10
Senju: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Ayatsuri: 10/10
Seichuu: 10/10
Bezklanowce: 10/10
Shiro: 5/5
Kaguya: 5/5
Rensai: 10/10
Oboro: 10/10
Idochi: 10/10
Sabataya: 5/5
Bezklanowce: 10/10
Ruudoi: 10/10
Bezklonowce: 10/10

#1 2010-11-06 21:26:56

Wade

http://www.shinnobi-rpg.pun.pl/_fora/shinnobi-rpg/gallery/3_1285773545.jpg

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 188
Punktów :   

Ninjutsu żywiołowe cz.3

OTO ZAKOŃCZENIE ZWOJU

Oto jutsu typu Raiton:

Denki Kai
Ninja wysyła kilka małych ładunków elektrycznych w stronę wroga , które mogą go lekko zranić. Ładunek jest słaby, jednak gdy wyśle się ich co najmniej 3 , słaby ninja zostanie porażony na jedną turę. Jeżeli wróg jest mokry jeden słaby ładuneczek może porazić nawet wytrwałych jouninów, niestety nie trwa to długo.
Ranga: D
Koszt: 50



Chuusuusei Biribiri
Jest to impuls elektryczny, który wysyłamy po dotknięciu nerwu znajdującego się z tyłu głowy. Sygnały przesyłane przez układ nerwowy ofiary są zaburzone tzn. jeśli oponent chce ruszyć prawą ręką rusza lewą nogą itd. Bardzo trudno jest się poruszać, na początku jest to niemożliwe. Tylko bardzo doświadczeni jouninowie lub medycy potrafią bardzo szybko zorientować się w tych ruchach. Jednak nawet im to zajmuje trochę czasu.
Ranga: C
Koszt: 150



Raikyuu
Użytkownik techniki kumuluje w rękach bądź jakiejś broni Chakrę, która formuje się w elektryczną kulę. Gdy kula jest już uformowana można ją wystrzelić w przeciwnika. Trafienie w przeciwnika takim ładunkiem powoduje poważne porażenie, oszołomienie. Bardzo dobrym sposobem, po tym ataku jest szybkie dobicie zdekoncentrowanego wroga.
Ranga: C
Koszt: 200



Raiseishi
Shinobi skupia chakrę elementu raiton w swoich dłoniach, a następnie wpuszcza do broni prąd sprawiając że przy zetknięciu z przeciwnikiem oprócz zwykłych obrażeń otrzymuje on porażenia. Skutkiem dla przeciwnika oprócz ran zadanych przez broń, jest oszołomienie i porażenie.
Ranga: C
Koszt: 150



Raisō Ikazuchi no Kiba
Jest to Technika wyładowań elektrycznych. Użytkownik najpierw skupia prąd w swoich dłoniach. Następnie shinobi wytwarza małe elektrowstrząsy, które po zetknięciu z przeciwnikiem porażają go. Jednak nie jest łatwo uniknąć tego ataku, ponieważ ilość elektrowstrząsów jest dość duża, przez co trafienie chociaż jednym jest bardzo możliwe.
Ranga: C
Koszt: 200



Raizou Senpuu no Jutsu
Ninja poprzez machnięcie jakąś bronią lub ręką wypuszcza skupiony prąd elektryczny pomieszany z chakrą. Po tej czynności tworzą się dwie małe trąby powietrzne zawierające w sobie małe wyładowania elektryczne. Technika może oszołomić, porazić i odrzucić przeciwnika.Przeciwnik znajdujący się wewnątrz dość długo może już nie wyjść żywy z nich.
Ranga: C
Koszt: 200



Sen Denki Dekiru
Shinobi kręci palcami wskazującymi robiąc w powietrzy jakby okręgi, co skutkuje wytwarzaniem trzech elektrycznych dysków, które następnie zostają wystrzelone w przeciwnika. Dyski te są nawet w stanie przeciąć przeciwnika. Dyski lecą z dużą prędkością. Nie jest łatwo ich uniknąć. Trafienie może zakończyć się śmiercią.
Ranga: C
Koszt: 150



Gian
Shinobi skupia chakrę we swoim ciele przemieniając ją na ładunek elektryczny o bardzo dużej mocy. Następnie zaczyna kumulować elektryczność w buzi, po czym wypuszcza ja na przeciwnika. Jest to bardzo zaawansowana technika raitonu, do tego siła takiego pioruna jest bardzo duża, bez problemu trafienie może oszołomić przeciwnika albo nawet zabić. Obrona przed tym atakiem jest niezwykle trudna.
Ranga: B
Koszt: 300


Raigeki No Yoroi
Shinobi wytwarza prąd elektryczny, który zaczyna go bardzo szybko otaczać, tworząc tym samym zbroję. Naturalnie dotknięcie jej skutkuje porażeniem. Taka technika jest dobrą defensywą jak i ofensywą. Po jej użyciu shinobi może bez problemów wykonywać kolejne techniki.
Ranga: B
Koszt: 200



Raikingen
Shinobi skupia ładunek elektryczny, który po tym zaczyna formować w miecz elektryczny, który potrafi porazić przeciwników. Samo zetknięcie z bronią lub ciało przeciwnika kończy się porażeniem. Miecz ten naturalnie ma również zwykłe zastosowanie, czyli można też nim walczyć jak zwykła bronią tego rodzaju.
Ranga: B
Koszt 200



Seishou Kakuhan
Ninja tworzy bicz z "błyskawicy" którym może unieruchomić przeciwnika i porazić go. Taką bronią można bez problemu złapać w przeciwnika, a potem taka ofiara jest ciągle rażona przez prąd, który wytwarza bicz. Wytrawni shinobi posługujący się tą techniką mogą ją bardzo dobrze wykorzystać w walce, nie tylko do ofensywy ale i do defensywy.
Ranga: B
Koszt: 300



Matatenka
Ta technika sprawia ,że w miejsce jakie sobie zażyczymy spadają cztery błyskawice z czterech stron. Na niebie pojawiają się cztery błyski, po czym pioruny uderzają w ziemię wytwarzając poważne zniszczenia. Takie trafienie w przeciwnika może zakończyć walkę. Jednak wytrawni shinobi potrafią unikać tego jutsu.
Ranga: A
Koszt: 250



Rai No Tate
Użytkownik po wykonaniu krótkiej kombinacji, wytwarza przed sobą tarczę elektryczną, którą trudno zniszczyć. Taka obrona powstrzymuje wiele ataków, jest dość wytrzymała i do tego można ja zastosować np. do ataku na wroga. Gdy przeciwnik leci to możemy bardzo szybko wytworzyć tarczę, w którą on wpadnie i zostanie poważnie porażony.
Ranga: A
Koszt: 200

Oraz

Rai Tate No Kireme
Jest to rozwinięcie Rai No Tate. Tarczę po stworzeniu możemy wystrzelić na przeciwnika. Niestety pocisk leci tylko w linii prostej. Jednak siła nadrabia tym minusem. Trafienie celu powoduje poważne obrażenia, poparzenia skóry, zniszczenia tkanek i obumarcie ich. Centralne przyjęcie ciosu może zakończyć się śmiercią.
Ranga: A
Koszt: 250
Wymaga: Rai no Tate



Rairyuu no Tatsumaki
Jest to efektywne i efektowne Jutsu. Shinobi zaczyna obracać się po czym powstaje wielkie tornado elektryczne wyglądające jak smok. Smok uderza w wybrane miejsce siejąc spustoszenie. Niestety Rairyuu najlepiej używać podczas burzy, gdyż gdy jej nie ma Jutsu zużywa sporo Chakry. Lecz mimo to efekty tej techniki są zdumiewające.
Ranga: A
Koszt: 250



Kuchiku Ryoku no Hirate
Ninja tworzy w ręce niemal śmiertelny ładunek elektryczny który następnie może przesłać do dowolnego przewodnika, który razi wszystkich co mają z nim kontakt z wyjątkiem osoby wykonującej technikę. Bardzo dobra technika mogąca spowodować niezłe zamieszanie w walce.
Ranga: A
Koszt: 350



Ikazappu
Użytkownik techniki wytwarza w rękach małą kulę rozładowań elektrycznych, która przy dotknięciu przeciwnika może Go porazić. Elektryczność otacza cała dłoń tworząc jakby błękitną poświatę. Jednak trzeba najpierw trafić wroga, ponieważ kula tworzy się na dłoni, a by ją zastosować to trzeba dotknąć oponenta.
Ranga: A
Koszt: 200




Gufutenka
Po wykonaniu kilku pieczęci w dłoniach użytkownika pojawiają się dwa małe pioruny, którymi można zaatakować przeciwnika z daleka. Takimi piorunami bez problemu kontrolujemy. Można nimi śledzić przeciwnika aż w końcu cios go trafi. Trafienie powoduje porażenie i oszołomienie oponenta.
Ranga: A
Koszt: 300



Chidori
Jest to Technika autorstwa Kopiującego Ninja Kakashiego. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci składamy dłonie i kumulujemy w ręce Charę, która się uwidacznia. Atak ten w zetknięciu z jakąś barierą czy przeciwnikiem przebija to w co uderzy. Technika jest stosowana żeby zabić. Przy jej wykonywaniu słychać charakterystyczny świergot od, którego wzięła się nazwa „świergot tysiąca ptaków”.
Ranga: A
Koszt: 300



Chidori Nagashi
To Jutsu jest jednocześnie bardzo silną obroną oraz atakiem. Użytkownik techniki używa Chidori całym ciałem wywołując w ten sposób teren wokół siebie silnymi wyładowaniami elektrycznymi. Dzięki niej można się nie tylko skutecznie obronić lecz także zaatakować jednocześnie kilka osób zakładając że są w zasięgu wyładowań elektrycznych. Jest to jedno z potężniejszych Jutsu typu Raiton.
Ranga: S
Koszt: 400
Wymaga: Chidori

Oraz

Chidori Current
Jest to rozwinięcie Chidori Nagashi jednakże atak ten ma całkiem odmienne zastosowanie. Shinobi porusza się w wytworzonych przez siebie piorunach dzięki czemu przemieszcza się z błyskawiczną prędkością. Bardzo trudna technika rangi S ,która jest również niezwykle ciężka do uniknięcia ze względu na prędkość jaką osiąga użytkownik.
Ranga: S
Koszt: 400
Wymaga: Chidori Nagashi



Chidori Senbon
Ta odmiana Chidori wytwarza elektryczne Senbony po czym po machnięciu ręką po czym znaczna ich ilość leci w stronę przeciwnika. Posiadają one właściwości Chidori. Czyli trafienie może nawet zabić przeciwnika. Są one bardzo szybko i trudno je odbić. Jednak by opanować to jutsu, to potrzebna jest umiejętność posiadania kilku odmian chidori.
Ranga: S
Koszt: 350
Wymaga: Chidori



Arai Ikazuchi
Technika podobna do Raikiri/Chidori. Najpierw wykonujemy bardzo szybko odpowiednie pieczęcie, a następnie w naszej ręce kumuluje się chakra połączona z raitonem tworząc kulę. Następnie z reki wydobywa się wpierw błyskawica, która pędzi w stronę przeciwnika i zamienia się w wilka, który dosłownie rozrywa oponenta na kawałeczki. Atak jest niesłychanie szybki i wymaga niesamowitej perfekcji żywiołu Raiton.
Ranga: S
Koszt: 400
Wymaga: Chidori


Raiton Kage Bunshin No Jutsu
Technika wymyślona przez Hatake no Kakashi'ego. Jest odmianą znanej Kage Bunshin no Jutsu. Klon zachowuję się według ściśle ustalonych reguł. Jedyną różnicą jest fakt, iż po otrzymanym ciosie, powraca on do swojego żywiołu (Raiton) powodując poważne i rozległe obrażenia, często prowadzące do śmierci. Możliwe jest wykonanie, tylko jednego takiego klona.
Ranga: S
Koszt: 600
Wymaga: Kage Bunshin no Jutsu, Chidori.


Kirin
Żeby wykonać Jutsu wymagane są sprzyjające warunki atmosferyczne w postaci burzowych chmur bądź też gdy warunki atmosferyczne są niesprzyjające trzeba najpierw wystrzelić w niebo Gouryuuka, kule podgrzewają atmosferę tworząc burzowe chmury.Później Shinobi wytwarza Chidori, po czym unosi rękę do góry, następnie zyskuje panowanie nad potężnym i niezwykle trudnym do uniknięcia atakiem błyskawicy.
Ranga: S
Koszt: 800

Offline

 
Wymiana
Toplisty
Kontakt

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tebzorysii.pun.pl www.tol-calen.pun.pl www.infidels.pun.pl www.s7350.pun.pl www.cszone.pun.pl